3 Barang Ini Yang Perlu Dibeli Ketika Lazada 9.9 Festival Sale


September 04, 2018


Nampak meriah betul banner Lazada kali ni sempena Lazada akan buat sale pada 6 september hingga 9 september 2018 untuk Lazada 9.9 Festival Sale. Dengar cerita banyak diskaun yang akan diberikan sehingga 90%. Sebab itulah, bila Lazada buat sale Lisa adalah antara pelanggan yang tidak akan melepaskan peluang untuk membeli barangan yang Lisa inginkan ketika sale Lazada.

Kalau korang tanya apa barang atau produk yang Lisa ingin beli sangat ketika sale Lazada kali ini adalah handphone P20 Pro, stroller bayi dan kereta elektrik untuk anak Lisa yang sulung.

HUAWEI P20 PRO




Lisa dah survey beberapa website yang lain sebenarnya untuk membeli Huawei P20 Pro ni, tapi disebabkan Lazada antara website yang paling trusted di Malaysia, sebab itulah Lisa bercadang nak beli Huawei P20 Pro ni di sale Lazada sempena Lazada 9.9 Festival. Lagi pun bila beli di Lazada, ia dapat beri free gift serta diskaun yang menarik. Sebelum ini, husband Lisa pernah beli lap top di Lazada. Alhamdulillah keadaan yang diterima selamat dan baik. Warranty yang diberikan boleh cover 2 tahun. 

Lisa tidak risau untuk beli barangan elektronik di Lazada. 

Stroller Baby 


Sekarang Lisa tengah mengandungkan anak kedua dan tentulah sebagai seorang ibu yang suka buat persediaan awal, Lisa dah mula survey untuk cari stroller baby. Bila dah scroll down, tiba-tiba terjumpa dengan brand Sweet Heart. Yang paling best stroller ini boleh ada beberapa fungsi dan kegunaan. 

Kereta Elektrik Untuk Si Abang Sulung 




Dah lama sebenarnya, anak Lisa request untuk beli kereta ni tapi disebabkan Lisa tengok harga di website lain boleh tahan juga harganya dan Lisa terjumpa brand Sayangku menawarkan harga menarik ketika sale Lazada. Sebab tu, memang Lisa nak grab je peluang yang datang ni.

Jom kongsikan dengan Lisa apa yang korang ingin beli di Lazada sempena Lazada 9.9 Festival Sale. 





No comments:

Powered by Blogger.