Shake Herbalife Membantu turun berat badan


Dalam media social sekarang contohnya instagram,facebook dan lain-lain lagi telah menampakkan satu trending setiap pagi, pasti ada yang post tentang shake herbalife sebagai sarapan pagi mereka. ya, ia menjadi satu fenomena baru di malaysia. Lisa berasa seronok bila lihat semakin ramai rakyat malaysia sedar tentang kepentingan sarapan pagi yang sihat.

Shake herbalife dapat membantu turun berat badan kita kerana:


  • Jumlah kalori yang rendah untuk shake herbalife iaitu sekitar 90 hingga 120 kalori
  • Mudah untuk dibuat. Ia sesuai sangat untuk anda yang sangat busy dengan daily life. Penyiapan shake herbalife hanya mengambil masa 1 hingga 3 minit sahaja.
  • Kenyang. Kerana badan kita perlukan nutrisi dan vitamin. Apabila kita masukkan shake herbalife sebagai makanan pertama di waktu pagi, perut kita sangat happy sebab itulah makanan yang dia mahukan bukan hanya sekadar lemak dan karbohidrat yang tinggi.
  • Shake herbalife Mempunyai Nutrisi dan Vitamin
  • Diformulasikan oleh doktor yang berpengalaman dalam bidang pengurusan berat badan
  • Low GI.  Shake herbalife mempunyai Glycimic index yang rendah sangat bagus untuk orang yang sedang dalam program turun berat badan.
  • Berkesan. Sudah jutaan testimoni seluruh dunia yang membuktikan bahawa, makan shake herbalife dapat menurunkan berat badan secara cergas dan sihat. Lagipun, shake herbalife sudah berada di pasaran lebih 35 tahun.
  • Perisa yang sedap. pada tahun 2016, perisa shake herbalife mempunyai 6 perisa iaitu capucino, tropical fruit,vanilla,coklat,cookies and cream dan strawberry.
Sebab itulah, sudah 4 tahun Lisa sudah jadikan rutin harian untuk sarapan pagi dengan shake herbalife. Tak pernah terlintas dalam hati ni, kata jemu kerana apabila kita sudah tahu kebaikan shake herbalife ini, kita tidak akan rasa mahu berhenti untuk makan.

Banyak kebaikan dan kesan positif yang berlaku terhadap badan Lisa setelah makan shake herbalife ni selama 4 tahun. Ramai yang tegur dari segi kulit, shaping muka, dan tak kurang juga yang tegur , meraka nampak Lisa seperti masih anak dara sedangkan Lisa sudah ada anak seorang.

Anda mahukan pengalaman yang Lisa alami sekarang? Maka bertindaklah sekarang dan usah bertangguh untuk menjadi lebih sihat dan cergas



Setiap pagi, Lisa akan buat shake untuk husband dan anak Lisa yang berumur setahun 4 bulan. His favourite flavours is cookies and cream.



After jogging, Lisa akan ambil shake sebagai sarapan pagi dan post workout.


Anda mahu: 

TURUN BERAT BADAN 5-30KG
NAIK BERAT BADAN 5-15KG
SARAPAN IDEAL DAN BERNUTRISI
MENINGKATKAN STAMINA SUKAN
MENCANTIKKAN KULIT
MENINGKATKAN TENAGA 




Apa yang anda dapat apabila memulakan program ini?


*Pelan pemakanan 
*Senaman dan home workout guideline
*Personal coach
*Tips-tips kesihatan dan fitness
*Tips mempercepatkan lagi untuk reach your health and fitness goal.
*Analisa lemak dan umur dalaman

Also looking for junior coach and earn extra income


0193749822
@coachlisa_fit24




No comments:

Powered by Blogger.