CARA KURUS DENGAN HERBALIFE


March 11, 2016
Ramai yang Tanya Lisa macam mana produk herbalife boleh membantu mereka untuk turun berat badan. Sebelum Lisa cerita lebih lanjut baik kita faham bagaimana konsep turun berat badan cara yang betul dan sihat.

Berikut merupakan gambaran kasar kepada pembaca tentang konsep mudah untuk turun berat badan. Makanya, kita perlu ambil makanan yang rendah kalori tapi mempunyai cukup nutrisi dan vitamin.


Berita baik kepada semua yang ingin turun berat badan sebab Herbalife telah formulasikan shake herbalife bagi memenuhi keperluan badan kita. Shake herbalife merupakan makanan gentian no.1 dunia di mana di dalamnya ada nutrisi dan vitamin, rendah kalori iaitu 90 hingga 120 kalori sahaja,sedap kerana didatangi dengan 6 perisa di Malaysia serta kenyang bila kita makan.

Dan ia sangat sesuai di ambil pada waktu pagi sebagai sarapan dan makan malam. Bermaksud jumlah kalori intake harian korang akan rendah, Sebab tu, siapa yang betul-betul konsisten makan shake herbalife, mereka boleh mendapatkan berat ideal mengikut masa yang diperlukan oleh badan korang sendiri.

*produk ini tidak bertujuan untuk merawat,mendiaognis atau menyembuh penyakit

Untuk pengetahuan semua, herbalife juga mempunyai teh herbalife yang membantu korang untuk bakar lemak,meningkatkan metabolism badan serta mempunyai kandungan anti-oksida.
Ia lebih mempercepatkan penurunan berat badan korang.
*produk ini tidak bertujuan untuk merawat,mendiaognis atau menyembuh penyakit



Kepada yang baru ingin memulakan program turun berat badan , korang boleh rujuk kepada jurulatih korang atau jika korang masih tiada jurulatih, Lisa sedia membantu untuk korang dapat the best result. Hubungi Lisa 012-9232202 untuk keterangan lanjut.



No comments:

Powered by Blogger.