Cara makan herbalife Yang betul dan berkesan


March 11, 2016

Kesalahan yang sering dilakukan oleh pelanggan herbalife


  •        Membeli Herbalife di website-website yang tidak diiktiraf oleh herbalife contohnya LAZADA. Korang perlu membeli produk herbalife dari distributor yang berdaftar. Iaitu mereka merupakan jurulatih dan mempunyai produk result setelah makan herbalife. Bukan hanya penjual sahaja.


  •         Membeli produk Herbalife dari jurulatih tetapi hanya simpan dalam almari dan tidak memulakan program secara konsisten. Seta tidak mengikut apa yang jurulatih herbalife guide.


  •         Makan herbalife secara konsisten tetapi masih mengamalkan gaya pemkanan yang tidak sihat dan makan lebih kalori yang diperlukan oleh badan.


  •         Sering menyalahkan jurulatih anda kerana anda tidak dapat result yang diperlukan. Sebenarnya,bukan salah jurulatih tetapi diri kita yang masih tak bersedia untuk memulakan program tersebut maka terjadilah, hanya bulan pertama sahaja semangat dan bulan seterusnya, anda akan berhenti makan herbalife.



Makanya, bertindaklah sekarang untuk mendapatkan hasil yang luar biasa.  3 months from now, your body will thank for you.

Cara makan Herbalife secara betul dan berkesan adalah seperti berikut:


Air putih atau air kosong digallkan minum 2 hingga ke 4 litre sehari.

Adakah anda sudah bersedia untuk memulakan program pengurusan berat badan?

Hubungi:

Coach Herbalife Malaysia
Lisa
0193749822



No comments:

Powered by Blogger.