Coaching Program Herbalife Secara Online


November 23, 2016
Assalamualaikum w.b.t

"Macam mana Coach Lisa, saya duduk jauh tapi saya masih nak coaching dari coach Lisa?"

"Saya tinggal di Sabah, boleh ke saya nak turun berat badan dengan herbalife melalui program coaching coach lisa?"

COACHING PROGRAM HERBALIFE SECARA ONLINE

Kebelakangan ini ramai yang tanya Lisa, boleh ke nak sertai program herbalife yang Lisa coach jarak jauh. Jawapannya adalah, boleh. Lisa amat menggalakkan mereka yang duduk jauh dari Lisa tapi mahukan Lisa coach dari jauh. Kerana Lisa faham ada setengah di anatara kita sangat sibuk dengan aktiviti harian seperti bekerja, bersama keluarga dan sebagainya sehingga tiada masa untuk luangkan masa untuk membuat aktiviti menyihatkan.

Namun begitu, itu bukanlah penghalang atau alasan untuk anda tidak boleh turun berat badan. Dengan sistem yang Lisa buat iaitu coaching online 30 Hari, client Lisa walaupun duduk jauh dan kami tidak pernah berjumpa tapi mereka boleh turun berat badan dengan cara mudah dan menyeronokkan.





SUPPORT GROUP WHASSAP

Dengan adanya Support Whassap Group, client Lisa dapat belajar sesama mereka bagaimana mengamalkan cara hidup sihat. Mereka akan pos gambar makanan serta gambar shake yang sedap di dalam group whassap. Mereka sangat gembira kerana mempunyai kawan-kawan yang sama misi dan visi iaitu turun berat badan secara selamat dan berkesan.







DAPAT HASIL

Ada client Lisa yang turun 2kg, 3kg,4kg dan 7kg pun ada. Mereka yang turun banyak kilogram akan membantu juga teman-teman dalam support group untuk mendapat hasil yang sama. Merekan akan berkongsi tips dan cara bagaimana mereka boleh turun dengan cepat apabila menggunakan produk herbalife.




TIPS KURUS DAN SIHAT

Setiap Hari, Lisa akan beri tips kurus, sihat dan senaman apa yang sesuai untuk mereka. Kerana setiap orang berlainan tahap fitness mereka maka sangat penting anda perlu ada coach supaya boleh guide anda.



EBOOK PROGRAM KURUS 30 HARI 

Untuk program coaching online Herbalife, Lisa ada sertakan ebook untuk memudahkan client Lisa untuk turun berat badan. Mereka perlukan panduan yang betul dan panduan yang bertulis supaya mudah difahami. Jika mereka masih tidak faham, client Lisa akan refer kepada Lisa. 



FOLLOW UP DAN MONITORING

Follow-up dan monitoring Lisa juga sediakan supaya mereka sentiasa berada di landasan yang betul. Mereka akan up date berat mereka setiap minggu. So, jika berat menurun maksudnya mereka memang ikut apa yang Lisa guide tetapi jika ada di anatara mereka berat naik maka mereka mungkin perlukan sedikit masa kerana badan kita kadang-kadang terkejut dengan pembaharuan yang berlaku. Kerana ada client Lisa untuk permulaan berat naik sikit tetapi setelah beberapa hari barulah beratnya turun dan sehingga ia dapat berat ideal.


Bayangkan jika anda seperti mereka. Apabila cuba seluar jeans yang lama semakin longgar dan kawan-kawan dah start tegur dan mengatakan anda semakin kurus. Pasti berbunga-bunga jiwa anda.






Jika anda mahu sertai Coaching Program Herbalife Secara  Online bersama Coach Lisa boleh hubungi Coach Lisa 0129232202.

Disclaimer: Setiap hasil individu adalah berbeza-beza


No comments:

Powered by Blogger.