Coach Lisa Menggunakan Produk Herbalife di Shah Alam Untuk Program Turun berat Badan


November 23, 2016
Assalamualaikum w.b.t


Sekarang ni, Lisa lebih aktif membuat coaching one to one untuk program turun berat badan menggunakan produk herbalife  di area Shah Alam dan Setia Alam. Ada juga client lisa yang nak Lisa coach di area Glenmarie, Bukit Naga, Alam Impian dan Bukit Jelutong. Senang cerita Lisa lebih suka buat coaching di area sini kerana Lisa tinggal di Shah Alam. 







Bila buat coaching untuk turun berat badan menggunakan produk herbalife contohnya shake herbalife, teh herbalife, protin herbalife dan aloe vera herbalife kebanyakan client Lisa memberi respond yang positif kerana mereka dapat turun berat badan secara gembira dan sihat. 


Kerana shake herbalife membantu mereka rasa lebih kenyang dan yang paling best kalori shake agak rendah berbanding makanan sarapan pagi di Malaysia contohnya nasi lemak, lontong, roti canai dan kuih muih.


Kebanyakan client Lisa yang menggunakan produk herbalife dan tinggal di area Glenmarie,Bukit Naga, Alam Impian, Bukit Jelutong dan Shah Alam, mereka akan datang ke Kelab Nutrisi Lisa di Seksyen 7, Shah Alam. 





Apabila buat coaching one to one, mereka lebih fokus untuk mendapat hasil yang menyeronokkan. Latest untuk testimoni herbalife yang Lisa coach adalah Kak Azlina turun 7kg. Walaupun kak Azlina tinggal di Batu Tiga, Shah Alam tetapi Kak Azlina seminggu sekali akan berjumpa dengan Lisa untuk mendapatkan coaching. 




Nak turun berat badan bukan mudah walaupun anda menggunakan herbalife tetapi dengan adanya coaching daripada certified coach, maka anda akan dapat hasil turun berat badan yang sangat best dan mudah dilakukan.


Walaupun Lisa ada buat coaching one to one untuk program herbalife turun berat badan di area Shah Alam, Setia Alam, Kota Kemuning, Glenmarie, Alam Impian, Bukit Jelutong, Bukit Naga dan Bukit Raja tetapi Lisa juga ada buat coaching secara online.


Antara kebanyakan client yang Lisa coaching secara online serta menggunakan produk herbalife adalah di negeri Perak, Johor, Selangor, Johor, Terengganu, Sabah, Sarawak,Penang dan di luar negara. Walaupun, kami tak pernah berjumpa tetapi melalui coaching online, mereka boleh turun berat badan dengan cara yang betul dan menyeronokkkan.


Untuk anda yang nak turun berat badan dan ingin menyertai program coaching Lisa 30 Hari serta ingin mendapatkan produk herbalife yang tinggal di area Shah Alam, Setia Alam, Bukit Jelutong, Kota Kemuning, Alam Impian, Glenmarie, Bukit Naga boleh hubungi Coach Lisa 0129232202.






No comments:

Powered by Blogger.