Kisah Fareeq dan Air Panas


November 14, 2016
"Adik....adik.......fareeq..........."

Angah menjerit terkejut macam histeria. Aku terus keluar dari bilik dan tengok Fareeq atas air panas di lantai. Periuk air panas dah menyimbah ke kaki Fareeq.

Masa tu Tuhan je yang tahu hati seorang ibu. Macam nak tercabut jantung bila tengok kaki Fareeq jadi kejung. Terus aku angkat Fareeq dari air panas. 

Dah macam SUPERWOMAN je aku rasa diri aku nih..Wah gituh!!!

Kemudian, aku cepat-cepat bawa dia masuk ke dalam bilik air dan simbah dengan air sejuk. Mula-mula Fareeq tak menangis langsung dan tiada reaksi pun. Tapi bila air sejuk disiram di kakinya, Fareeq menangis kuat tanpa henti. Masa tu pun, air mata aku dah bercucuran dah. Husband masuk rumah dan tolong simbah dengan air sejuk.

Aku terus tanya mak soothing gel aloe vera herbalife sebab ingat lagi waktu husband accident dulu,luka besar dan setelah letak soothing gel aloe vera herbalife nasib baik lukanya baik dan sekarang kulit husband dah cantik.

Aku terus sapukan soothing gel aloe vera herbalife dan pada masa yang sama terus bawa Fareeq ke hospital di wad kecemasan.

Waktu tu, Fareeq menangis sangat kuat. i just can hug him tightly. Tak tahu nak buat apa dah. 

Doktor cuci luka Fareeq dan beri surat supaya setiap hari kami perlu pergi ke pusat kesihatan.

Alhamdulillah dalam waktu yang singkat, luka Fareeq dah makin kering.




Kemudian, kami akan sentiasa sapukan soothing gel aloe vera herbalife di kaki Fareeq. Setiap masa.

Bersyukur sangat-sangat sebab perubahan luka Fareeq sangat cepat.

Pada masa yang sama, pemakanan Fareeq Lisa sangat jaga dan Lisa banyakkan shake dalam hidangan makanannya supaya sel-sel kulit Fareeq lebih elok dan diperbaiki.


Hari Pertama kena air panas

Hari Kedua

Hari keEnam

Hari keLapan


DISCLAIMER: Produk ini tidak merawat, mendiognis atau mencegah penyakit.


Mungkin Lisa bukan doktor atau pakar tetapi bersyukur sebab diperkenalkan herbalife dalam hidup Lisa. Banyak sangat dengan izin ALLAH, produk herbalife membantu dalam kehidupan harian kami sekeluarga.

Setelah mendapat  real testimoni, Lisa lebih yakin untuk mengesyorkan kepada semua untuk memiliki soothing gel aloe vera herbalife terutamanya mereka yang mempunyai anak kecil di rumah.


No comments:

Powered by Blogger.