Review Cordless Vacuum Cleaner Jenama Tineco A11 HERO


December 03, 2021
Vacuum Cleaner Cordless Tineco Hero A11 #reviewbyLisa

As a mom and housewife,yang kalau boleh semua benda nak cepat dan senang, termasuklah kerja rumah, sebab itulah Lisa nak vacuum cleaner yang memudahkan kerja Lisa dan pada masa yang sama level kebersihan lantai memang tip top.




Kenapa nak cordless vacuum?

sebab senang. kdg2 anak lisa pi terabur makanan atau kotoran kat merata-rata, so ambik vacuum, sedut then settle. tak payah nak pasang wayar bagai tuh. lagi 1, my kids jenis suka main wayar waktu Lisa tengah vacuum, so amatlah bahaya untuk dorang dan lisa sendiri. Itulah tercetusnya untuk membeli vacuum cordless ni.


Sebelum Lisa buat decision untuk beli vacuum cleaner cordless Tineco Hero A11 ni, Lisa ada juga buat survey beberapa jenis vacuum cordless yang bagus dari segi powerful suction dan tahan lebih lama. Tapi kebanyakan harga is out of our budget. And Lisa pula jenis yang tak nak spend too much untuk vacuum.

Survey punya survey, akhirnya berjumpalah kami dengan Tineco ni. dan rata-rata lisa tengok review bagus dari penggunanya.


Ni Lisa share my own review setelah menggunakan lebih 6 bulan, don't worry it's not paid review. ni jujur dari hati dan jiwa...;

Kelebihan:

-Powerful suction memang terbaik. Boleh sedut sekecil habuk. Cumanya kalau objek besar dan berat, ia tak tarik contohnya lego anak yang bersaiz lebih daripada ibu jari tangan.
-Didatangkan dengan pelbagai jenis tools contohnya nak sedut dalam kereta ada kepala, nak sedut celah2 sofa boleh, nak sedut di kawasan luas boleh.
-Ringan. Anak Lisa umur 7 tahun pun kadang-kadang dia yang tolong vacuum rumah.
- Senang nak charge. Boleh drill dinding dan lekap charger tersebut.
.



.
Kelemahan

-Boleh bertahan dalam 40-45 minit sahaja. Tapi disebabkan rumah kami di Dubai tu tak besar sangat so cukup2 je 40 minit untuk cover seluruh rumah. Kalau rumah korang agak besar maybe kena 2 kali vacuum.

Sekian sahaja perkongsian kali ini.
Nak tahu details boleh pergi ke link bawah ini:

https://shp.ee/93fcs3b

InsyaALLAH banyak lagi Lisa nak share review pasal barang-barang rumah yang best and kids stuff.



No comments:

Powered by Blogger.