Inner Baju Menyusu Yang Selesa


June 22, 2019
Sebenarnya dah lama Lisa cuba cari inner baju menyusu sejak melahirkan Fareeq. Tapi masa itu, masih tiada lagi butik atau kedai pakaian yang menjual inner baju menyusu. Kalau ada pun, kena beli dari luar negara. Disebabkan Lisa ni jenis yang suka pakai inner baju yang sleeveless dan luarnya disarungkan cardigan lengan panjang, maka bagi Lisa inner baju menyusu sangatlah penting. Tambahan pula, bila nak berjalan-jalan keluar rumah seperti pergi Shopping Mall dan bersantai bersama keluarga di luar.

Masa menyusukan Fareeq, Lisa terpaksa pakai baju inner yang bukan nursing friendly maka bila Fareeq nak menyusu ketika kami berada di pasaraya, ia agak susah bagi Lisa sebab kena cari tempat bersesuaian untuk susukan dia. Fareeq pula jenis yang kalau lambat beri susu, mesti mengamuk. Waktu itu, dalam fikiran Lisa alangkah bagusnya kalau ada kedai pakaian yang jual inner baju menyusu ni. Lisa adalah orang pertama akan beli baju menyusu tersebut.

Tak sangka bila melahirkan anak kedua ni, Allah masih beri rezeki untuk menyusukan Sarah sepenuh masa seperti Fareeq juga. Masalah yang sama dihadapi iaitu sukar mencari inner baju menyusu yang sesuai.

Alhamdulillah, akhirnya Allah menjawab doa Lisa iaitu inginkan inner baju menyusu yang selesa di mana butik online Adrini's telah mengeluarkan inner baju menyusu pada baru-baru ini. Lisa tidak lepaskan peluang keemasan ini untuk mendapatkan design dan warna pilihan yang dijual di online store mereka.

Apa yang Lisa suka mengenai Adrini's online store ini adalah ia memperkenalkan pakaian wanita untuk ibu mengandung serta ibu menyusukan anak berkonsepkan fashionable, modest dan kualiti yang bagus. Tambahan pula, ia menekankan ciri-ciri seorang muslim di mana pakaiannya adalah menutup aurat serta longgar untuk dipakai.

Selain baju ibu mengandung serta maju menyusu, Adrini's juga mengeluarkan produk penjagaan kulit bagi ibu mengandung serta tudung yang selesa buat ibu di luar sana.


Alhamdulillah, dah sampai dah baju idaman Lisa. 


Disebabkan inner baju menyusu ini sleeveless maka ia sangat sesuai digayakan dengan cardigan pendek mahupun cardigan labuh. Tetapi jika anda ingin tampak lebih formal, anda boleh gayakan dengan blazer yang pendek. 


Semoga dengan perkongsian Lisa tentang inner baju menyusu yang selesa ini drai Adrini's memberikan idea untuk anda mendapatkannya di online store mereka. Jangan lepaskan peluang keemasan ini dan Oh ya!! sekarang ni Adrini's online store sedang mengadakan diskaun sehingga 80% hanya pada bulan ini sahaja. 









No comments:

Powered by Blogger.