4 Website Barang Baby Murah dan Permainan Kanak-kanak


February 15, 2018

Pada zaman sekarang, ramai ibu bapa yang sibuk dengan kerjaya mereka serta kehidupan harian tetapi pada masa yang sama tidak sabar untuk menimang cahaya mata yang bakal dilahirkan. Masa inilah online shopping untuk beli barangan baby sangat penting dan ada juga ibu bapa yang suka membeli permainan kanak-kanak melalui online shopping. Lisa juga merupakan saah seorang dalam golongan ibu bapa yang sukakan online shopping kerana ia adalah effortless dan tidak ambil banyak masa untuk membeli barangan baby dan permainan kanak-kanak.

Di sini Lisa nak kongsikan dengan ibu-ibu di mana website yang menjadi kesukaan Lisa dan kawan-kawan yang lain sebabnya service yang bagus dan kualiti barangan yang kita dapat adalah baik. Lagipun website-website ini banyak buat promosi ketika perayaan mahupun tarikh sambutan sesuatu event seperti promosi merdeka, promosi hujung tahun dan sebagainya.


5 Website Barang Baby Murah dan Permainan Kanak-kanak


LAZADA

LAZADA

Website Lazada ni ibarat kedai sebelah rumah kami sahaja sebabnya Lisa dan suami memang suka beli barang di Lazada. Tambahan pula untuk barangan Fareeq, dari dia baby sampailah sekarang ada sahaja mama dan papa nak beli di situ. Lagi pun service penghantarannya adalah cepat dan teratur.



11Street

11STREET

Website 11street merupakan online shopping kami yang kedua sebabnya harga yang ditawarkan untuk keperluan anak-anak agak rendah berbanding website yang lain dan lagi yang menyeronokkan bila ada promosi harga untuk barangan pilihan adalah Rm11 dan ke bawah.

EZbuy

EZBUY

Mungkin ada yang masih tidak familiar dengan website ez buy ni dan ada juga yang sudah jatuh cinta dengan website shopping yang terkenal dengan tagline nya iaitu buy global, locally. Sebabnya anda boleh beli barangan dari amazon, USA, China, Taiwan hanya melalui satu website ini sahaja. Barangan baby yang murah serta permainan kanak-kanak juga banyak dijual di sini. Educational and learning toys juga ada dijual.

Motherhood

MOTHER

Tagline untuk motherhood adalah one stop centre untuk ibu-ibu membeli barangan baby, kanak-kanak serta keperluan ketika mengandung. Banyak sangat pilihan dalam website motherhood ni. Anda pasti akan rambang mata dan harga yang ditawarkan sangat berbaloi dan agak rendah apabila ada promosi seperti hari raya, hujung tahun, awal tahun, christmast dan sebagainya. 

Kini ibu-ibu dah boleh buat pilihan bijak untuk membeli barangan baby murah serta permainan kanak-kanak. 









23 comments:

  1. Website2 ni mmg memudahkan sbb kebiasaannya mutu barangan pun memang terjamin. Sambil tu boleh riki2 harga dan pilihan sebelum membeli tanpa bersusah payah nak keluar rumah.. menjimatkan dan memang menarik :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu tuan...saya setuju. memang menjimatkan.

      Delete
  2. Methorhood dan 11 street je blm pernah lagi try shopping..ezbuy tu barang murah2 jgk

    ReplyDelete
    Replies
    1. motherhood pun best sebab banyak pilihan dan dia lebih specific untuk barangan baby dan kanak-kanak.

      Delete
  3. Kami selalu beli dekat Motherhood. Sebab boleh kumpul point and selalu buat flash sales. Cuma kalau beli barang berbeza dan retailer berbeza, produknya sampai asing-asing.

    ReplyDelete
  4. Lazada emang paling the best untuk keperluan bayi. Tapi ternyata banyak juga ya website penyedia produk perlengkapan bayi :D Thanks for share.

    ReplyDelete
  5. alamak barangan kanak-kanak dah terlampau banyak dah kat rumah I ni, rasa taknak beli dah ingat nak jual lah dengan harga yang murah, mak tak larat tengok bersepah sangat ni heehehehee

    ReplyDelete
  6. Belum pernah terjah EZbuy. Bolehlah suggest pada kawan yang nak beli barangan anak di web kat atas. Btw, shopee ok jugak tak cari brg baby?

    ReplyDelete
  7. Rambang mata tengok semua web yang jual brang baby murah.semua saya pernah terjah kecuali motherhood.tak pernah tahu pun.lepas nih boleh usha motherhood pulak nak beli permainan untuk anak amak

    ReplyDelete
  8. Nasib baik xde anak kecik..kalau ada dh lama terjebak ni..kalau adik2 akak selalu la jengok website macam ni

    ReplyDelete
  9. Selalu memang akan nampak dekat ladaza, 11street dan ebuz tapi yang motherhood ni firstime nampak bolehlah nanti rekemen dekat member ofis dan adik ipar... yg sedang preggy mesti minat nak tengok kan!

    ReplyDelete
  10. Murah-murah yang dua kat atas tu, tp motherhood mahal jugak. Mainan budak-budak murah sangat pun takut jugak, kang kimia ke apa kan.

    ReplyDelete
  11. wah kena bookmark ni, kalau dah ada anak nanti mudah. eh eh. alahai bila la kita nak ada anak ni. kawin pon belum. huhu

    ReplyDelete
  12. Wife kalau nak beli barang permainan kanak-kanak, dia cari dekat EZBuy je

    ReplyDelete
  13. Kak dah pernah cuci2 mata kat semua website tu tp lebih suka kat Lazada sbb sng cara belian dia

    ReplyDelete
  14. Kalau Siqah, pernah beli barang kat Lazada je :D

    ReplyDelete
  15. Belum pena cuba lg ezbuy..kot anak kedua ni boleh direct beli dr sana.

    ReplyDelete
  16. Ezbuy akak Tak berapa pandai nak guna. Lebih suka sopim di Lazada

    ReplyDelete
  17. Byk pilihan klik2 shj... Nice sharing n salam kenal

    ReplyDelete
  18. sekarang ni semua dihujung jari..tak perlu bersesak utk membayar kan

    salam kenal dari umifuzy.com

    ReplyDelete
  19. hai ain datang singgah sini dan follow awak. salam perkenalan :)
    sincerely , farahain zfa

    ReplyDelete

Powered by Blogger.