Ibu Mengandung Pasti Suka 5 Barangan Ini Sempena LAZADA 11.11 Shopping Festival



Mengandung kali ni memang lain macam sikit sebabnya Lisa suka sangat shopping online dan anatara e-commerce yang menjadi pilihan hati Lisa untuk shopping online adalah Lazada. Sudah hampir 4 tahun Lisa setia shopping di Lazada cuma mengandung kali ni, perangai suka shopping online tu jadi dua kali ganda dari biasa. Husband pun pelik tengok Lisa suka shopping online. Kalau tak sebelum ni, Lisa lebih prefer beli barangan seperti pakaian secara offline. 

Dengar cerita, Lazada bakal mengadakan Lazada 11.11 Shopping Festival pada 11 November 2018, hanya sehari sahaja jualan terbesar ini. Lisa yang suka shopping online ni, mestilah teruja sekali bila dengar Lazada 11.11 Shopping Festival ni. Tak sabar nak beli belah barangan ibu mengandung serta persediaan barangan bayi secara online di Lazada. 

Pada 11 November ni, ada 4 perkara yang ditawarkan oleh Lazada iaitu 
  • Harga serendah RM1,
  • Diskaun sehingga 90%, 
  • Baucar tunai berjumlah Rm11,000
  • SLASH IT and SHAKE IT. 



Ni Lisa tengah list kan barangan yang bakal Lisa rancang nak beli di Lazada pada 11 November ini bersempena 11.11 Shopping Festival.

Antaranya adalah barangan mengandung iaitu

Seluar Mengandung atau Maternity Pants

Lisa pasti ibu mengandung di luar sana juga ada yang seperti Lisa iaitu mencari seluar mengandung yang selesa dipakai dan cantik bergaya. Fashion berseluar seperti ini dan dipakai dengan blouse labuh, pasti bakal ibu akan nampak lebih bergaya dan kemas. Bila melalui fasa mengandung, keselesaan itu lebih penting bagi Lisa tambahan pula di bahgian perut yang semakin membesar. Jika ibu yang sedang mengandung, anda boleh lihat banyak sangat pilihan seluar mengandung yang cantik dan bergaya bersempena Lazada 11.11 Shopping Festival. 

Kasut Skechers Untuk Ibu Mengandung

Klik di gambar untuk maklumat lanjut mengenai kasut ini

Sebenarnya, Lisa memang pengguna setia jenama kasut skechers ni sebabnya ia sangat selesa dipakai dan kaki tidak mudah melecet berbanding kasut lain yang Lisa pernah pakai. Kulit Lisa sebenarnya memang agak sensitif kalau pakai kasut yang tidak sesuai dengan kulit kaki. Ia akan mudah melecet dan berdarah. Tapi sejak menggunakan kasut jenama skechers ni, kaki Lisa tiada masalah melecet dan sangat selesa untuk berjalan dan berjogging. Waktu mengandung ni, lagi lah Lisa rasa sangat seronok pakai kasut jenama Skechers ini. Dan Lisa memang sarankan kepada ibu mengandung di luar sana untuk memiliki kasut skechers ni tambahan pula harga yang ditawarkan oleh Lazada sempena 11.11 Shopping Festival ini sangat berbaloi.

Bagi barangan persediaan bayi Lisa list kan beberapa barang iaitu

Nappy Diaper Bag Travel Backpack( Beg Simpanan barangan bayi)

Klik di gambar untuk maklumat lanjut mengenai backpack ini


Disebabkan Lisa dan suami jenis suka travel sama ada di dalam atau di luar negara, maka bagi Lisa nappy diaper bag travel backpack ini sangat penting untuk menyimpan barangan bayi nanti, tambahan pula ia sangat berguna ketika kami naik kapal terbang nanti. Kami pernah ada pengalaman ketika bawa anak sulung kami travel ketika dia masih kecil dan kami lupa untuk bawa barangan keperluannya masuk dalam kapal terbang. Dan dia mengamuk sebab pampers sudah penuh tetapi tidak dapat ditukar. Masa itu, mujurlah kami bernasib baik bila ada sepasang pelancong Inggeris beri pampers kepada anak kami. Ia merupakan satu pengajaran buat Lisa dan suami. 

Travel Set Stroller  Baby
Klik di gambar untuk maklumat lanjut mengenai stroller di atas

Ada setengah ibu lebih prefer memilih baby carrier untuk bawa baby ke mana-mana tetapi bagi Lisa sendiri, Lisa lebih suka bawa anak dalam stroller kerana mudah untuk kami bergerak dan baby akan sangat lena tidur dalam keadaan baring. Ramai rakan Lisa recommend untuk menggunakan jenama sweet cherry travel set stroller baby ini kerana mereka kata ia lebih ringan dan mudah dibawa. Tambahan pula, carseat juga disediakan. Untuk dapatkan harga yang berbaloi, maka Lisa pilih membelinya pada Lazada 11.11 Shopping Festival ini, sebagai persediaan awal untuk menyambut bayi.

Botol Susu
Klik di gambar untuk maklumat lanjut mengani botol susu di atas

Untuk botol susu pula, Lisa lebih suka menggunakan botol susu Avent ini dan bila lihat harga yang bakal ditawarkan pada 11.11 Shopping Festival ni, Lisa yakin harganya sangat berbaloi berbanding membuat pembelian di kedai atau di mall. Anak sulung Lisa juga menggunakan botol susu Avent ini kerana ia tahan lama dan didatangkan putingnya yang mesra ibu. 

Oleh itu, Lisa yakin ibu mengandung di luar sana pasti suka 5 barangan di atas yang telah Lisa list kan bagi persediaan menerima bayi dan semasa mengandung ini bersempena LAZADA 11.11 Shopping Festival. Jangan lupa rebut peluang keemasan ini. Selain barangan di atas, terdapat barangan keperluan bayi serendah RM1 yang boleh ibu mengandung miliki. 

Diharapkan, dengan perkongsian di atas dapat memberi manfaat kepada ibu mengandung sekalian. Selamat berjaya menempuhi fasa mengandung ini. Wish me luck too!!!





No comments:

Powered by Blogger.