Perjalanan Herbalife Saya di Shah Alam.


August 25, 2016
Assalamualaikum w.b.t

Happy morning semua!!!

Apakah sarapan pagi anda tadi? 

Soalan cepu emas kan?? Jangan risau apa yang anda beri pada badan anda setiap pagi itu yang akan menentukan badan anda 3 tahun akan datang.

Hari ni, tiba-tiba nak story tentang bagaimana saya bermula membuat bisnes Herbalife Di Shah Alam. Mengapa Shah Alam? Mengapa tidak di Perak, negeri kelahiran saya.

Sebenarnya begini ceritanya, semasa di Shah Alam, saya study di uitm shah alam dan mengambil bidang perakaunan. Pada masa itu, saya rasakan diri saya sangat gemuk kerana nak berlari 5km pun rasa sangat mengah, so saya mencari program turun berat badan. Dan saya telah mengamalkan banyak sangat cara untuk kurus antaranya mengamalkan diet atkis, diet ikut darah, diet bihun sup, diet makan buah sahaja dan banyak lagi.

Sehinggalah saya berjumpa coach Herbalife di tasik seksyen 7 shah alam. Dia membawa saya ke kelab nutrisi nya dan perkenalkan saya 3 jenis minuman yang boleh membantu saya untuk turun kan berat badan. Saya rasa bersyukur sangat sebab ALLAH pertemukan saya dengan coach Herbalife tersebut.

Alhamdulillah , apabila saya konsisten minum di kelab nutrisi yang terletak di shah alam, saya dapat turunkan berat sebanyak 8kg. Dan bermulalah perjalanan saya menjadi coach herbalife di shah alam. Sehingga kini saya masih di shah alam dan melakukan bisnes herbalife di shah alam.

Kebetulan, husband saya pun sangat berkenan dengan shah alam kerana banyak kemudahan di sini. Dan yang paling bestnya sekarang banyak butik-butik terkenal terletak di shah alam area seksyen 7 dan seksyen 16 iaitu alam avenue.

So nak shopping pun senang. Antara butik-butik yang terkenal adalah Calaqisha, SincerelyByUs, Bella Ammara, Fatin Suhana, Jakel, Gulatis, Fellina  Boutique dan sebagainya.

Kebanyakan client herbalife saya juga tinggal di area shah alam, petaling jaya, puchong dan klang.

Saya sudah buat herbalife di shah alam sebenarnya sudah lebih 3 tahun. Alhamdulillah rasa happy sangat bila berjumpa client di kelab nutrisi saya di shah alam bila mereka dapat result turun berat dan tenaga mereka pun makin meningkat.

Rasanya itu sahaja perkongsian saya dalam perjalanan herbalife saya di shah alam.

Dan jika anda mahu berjumpa dengan saya di area shah alam pun boleh, kerana saya dah jadi seperti penduduk tetap di shah alam ni.

See u soon.


Saya selepas turun 8kg


Menghadiri Training Herbalife di Singapore


KLIK DI SINI untur mendaftar MISI KURUS 21 HARI


No comments:

Powered by Blogger.