Dr.Glamogenic Skincare Dari Australia


January 17, 2019
Happy New Year!!

Rasanya tak terlambat untuk Lisa ucapkan selamat tahun baru kepada semua pembaca setia blog Lisa ni. Lisa pasti sempena melangkah tahun baru, anda tentu sudah pasang beberapa azam dan impian untuk dicapai pada tahun baru ini. Mungkin ada terselit azam untuk kurus, untuk menjalani ibadah umrah bersama tersayang, ingin melancong di beberapa buah negara dan mungkin juga ada di kalangan anda yang mempunyai azam untuk serius menjaga penampilan diri sama ada dalaman dan luaran. Maklumlah sebagai wanita, kita perlu untuk menjaga penampilan diri, tidak kisahlah kita ni sudah berkahwin atau pun masih bujang. Pendapat Lisa sendiri, wanita yang sudah berkahwin dan mempunyai anak, sepatutnya lebih menjaga penampilan diri luaran dan dalaman kerana, itu membuktikan bahawa kita sangat serius untuk mengimbangi kesihatan, masa dan tenaga.

Baiklah di sini, suka Lisa kongsikan dengan anda tentang satu produk yang didatangi khas dari Australia dan diberi nama Dr. Glamogenic di mana produk skincare ini dibuat oleh barisan doktor yang mempunyai lebih 30 tahun berpengalaman dalam bidang kecantikan dan penjagaan kulit.

Walaupun, produk Dr.Glamogenic ini diformulasikan untuk orang Australia tetapi ia juga sesuai dengan kulit orang Asia kerana ia adalah berkualiti tinggi, natural ingredients dan sesuai untuk semua kulit serta environment.


Ini adalah barisan produk dari Dr. Glamogenic. Ia terdiri daripada 6 produk penjagaan muka dan 2 produk untuk penjagaan badan. 

Sebelum Lisa kongsikan tentang produk kegemaran Lisa, di bawah adalah sedikit penerangan tentang barisan produk penjagaan muka dan badan. 

Face care:

1. Hyaluronic Booster Serum
Melembapkan kulit dan memperbaiki tekstur kulit yang sensitif dan letih.

2. Antioxidant Vitamin C+ serum
Serum yang sangat pekat mengandungi vitamin C derivatif stabil untuk memulihkan kulit letih dan mencerahkan kulit yang kusam.

3. Perfection Whitening Spot Serum
Serum pemutih yang mengawal pigmentasi seperti jerawat, jeragat, lingkaran gelap bawah mata.

4. Brassica Peeling gel
Gel pengelupasan yang lembut dan lembap dengan bahan extract brokoli yang tinggi vitamin, mineral dan nature oriented cellulose.

5. Dynamic Brightening Mask
Membantu mencerahkan dan mempunyai nutrien creamy sheet mask.

6. Vitalize Soothing Mask
Masker yang mempunyai 100% natural cellulose sheet yang membantu melembapkan dan melicinkan kulit. Ia kaya dengan essence dibuat daripada Guaiazulene, aloe extract dan hyaluronic acid. 

Body Care:

1. Enliven Brightening Cream
Membantu mencerahkan kulit badan seperti di bahagian siku, lutut dan di bawah lengan.

2. Youth Restoring Shaping Cream
Meningkatkan keanjalan kulit and membantu kulit tubuh lebih licin. 

Antara produk kegemaran Lisa adalah Enliven Brightening Cream kerana ia membantu mencerahkan kulit badan seperti dibahagian bawah lengan, siku dan lutut. Sebenarnya, bahagian tubuh badan tersebut merupakan salah satu perkara yang perlu wanita jaga supaya kulit di bahagian tersebut lebih tambah cerah dan licin. 



Lisa sendiri ada masalah kulit gelap di bahagian lutut dan siku, maklumlah waktu kecil-kecil dulu selalu jatuh dan main di luar rumah bawah cahaya matahari. Masa itu, kulit jadi makin gelap di bahgian tersebut. mujurlah Lisa diperkenalkan produk Glamogenic, enliven brightening cream untuk mencerahkan kulit di bahagian tersebut.

Lisa rasa bertuah sangat dapat merasai kesan penggunaan enliven brightening cream ini dari Dr. Glamogenic, all the way from Australia. Apa yang membuatkan Lisa terus jatuh hati dengan produk ini adalah baunya yang wangi dan segar. 

Cara Penggunaan Enliven Brightening Cream
  • Selepas kita memakai serum, ambil sedikit Enliven Brightening Cream ini dan sapukan dibahagian kulit yang gelap. 
  • Anda akan dapat lihat hasilnya apabila diamalkan sapuan 2 hingga 3 kali sehari. 



Kenapa memilih Glamogenic?
  • Produk ini menggunakan bahan semulajadi, selamat dan efektif.



Dapatkan produk Glamogenic melalui 3 Cara iaitu

1. Order online dari official dealer
facebook.com/glamogenic
facebook.com/glamogenicofficial

2. Visit Authorised dealer at:
Glamogenik Kiosk (Vintage Collection International Sdn bhd)
same level as Village Grocer, opposite Tealive
PC-001 Ground Floor,
Sunway Giza Mall, PJ.
Business Hours: 10am-10pm
Customer Service line: 0126916128

3. Contact Main Distributor
Qurlivka Southeast Asia (Malaysia) Sdn Bhd
LLevel 16, The Pavillion Tower,
Jalan Raja Chulan,
52200 Kuala lumpur.
Contact: 603-61519198
Website: www.glamogenic.com

Berita baik buat anda!!! 20 lucky walk-in customer berpeluang mendapat special promosi harga dan hadiah. Mungkin anda salah seorang yang bertuah. 



No comments:

Powered by Blogger.