Cara Nak Kurus Dengan Herbalife


April 12, 2017
Ramai tanya saya bagaimana nak kurus dengan herbalife? Betul ke herbalife bantu mereka untuk kurus?

Sebelum saya menjawab soalan tersebut, suka saya ingkatkan kepada anda bahawa herbalife bukanlah produk kurus atau produk yang membuatkan anda kurus sekelip mata. Sebab herbalife nutrition program adalah pemakanan yang membantu menguruskan berat badan anda bukan mengkuruskan anda.

Herbalife nutrition program mempunyai pelbagai lapisan produk tetapi yang utama dan persamaan produk-produk herbalife ini adalah ia membantu menguruskan berat badan anda serta kesihatan anda.

Antara produk herbalife yang utama dalam pengurusan berat badan anda adalah shake nutrisi di mana ia mempunyai kalori yang rendah serta mengenyangkan sebab itulah ia boleh digantikan sebagai makanan sarapan pagi dan makan malam. Apabila makanan harian anda mempunyai kalori yang rendah maka anda berpotensi untuk menurunkan berat badan lebih mudah. Yang paling penting walaupun kalori rendah tetapi ia tinggi kandungan nutrien serta mineral yang diperlukan oleh badan.


Ia didatangkan dengan pelbagai perisa yang sedap di mana anda tidak berasa bosan dengan rasa tersebut. Coach akan beri resepi yang sedap untuk anda buat pada setiap hari.

Dan apabila anda ambil shake nutrisi herbalife sebagai sarapan pagi dan makan malam maka anda tidak perlu risau dengan penyerapan nutrien dalam badan kerana ia sangat halus dan mudah diserap dalam vili usus kita berbanding anda makan makanan yang berbentuk pepejal contohnya nasi maka ia mengambil masa agak lama untuk diserap nutriennya.

Pada masa yang sama, anda juga boleh mengambil teh herbalife sebagai membantu program penurunan berat badan anda dengan herbalife. Kerana teh herbalife membantu membekalkan tenaga serta detoks dan anti-oksida. Kebanyakan mereka yang mengamalkan pelbagai diet, mereka akan kurang tenaga serta mempunyai masalah kesihatan contohnya tiba-tiba mereka mengalami gastrik serta migraine disebabkan kesalahan diet.

Sebab itulah, anda tidak perlu risau apabila mengamalkan diet herbalife ini kerana teh ini bantu anda beri tenaga walaupun anda makan dalam kuantiti yang sederhana serta yang disarankan untuk badan.

Sayang sangat jika anda mulakan diet herbalife untuk kurus tetapi tidak mengambil aloe vera herbalife sebab aloe vera herbalife ini membantu menguruskan sistem pencernaan anda. Almaklum jika asas anda untuk turun berat badan tidak diuruskan maka anda agak sukar nak kurus. Asas tersebut adalah sistem pencernaan.

Dan tambahan pula aloe vera ini dibuat khas dan natural dari ladang aloe vera Herbalife di Mexico. Ia tidak sama dengan aloe vera yang kita tanam di belakang rumah.

3 produk asas ini adalah yang membantu anda untuk menguruskan berat badan anda secara selamat dan berkesan.

Jika anda ingin memulakan perjalanan Herbalife anda dengan saya, boleh hubungi saya di talian 0129232202 atau email ke khalisahhazrina@gmail.com.







No comments:

Powered by Blogger.