Mengapa Lisa nak kurus dengan Herbalife?

Assalamualaikum w.b.t
Salam jumaat dan salam barakah dari Lisa

Semoga pembaca sekalian dalam kedaan yang positif dan bahagia, InsyaALLAH.

Ramai yang tanya dengan Lisa, kenapa Lisa nak kurus dengan Herbalife? Mengapa tidak produk A atau produk B atau pun menggunakan cara semula jadi sahaja?

Sebenarnya untuk pengetahuan pembaca, Lisa dah menggunakan pelbagai cara untuk turunkan berat badan dan bukan sehari dua Lisa mencari solusi untuk turun berat badan ni tapi sudah bertahun-tahun sejak di bangku sekolah lagi.

Lisa ni jenis yang kuat makan dan susah sangat nak control nafsu makan. Frankly speaking, i'm still crazy bout food.

Lisa dah pernah cuba pelbagai produk yang berda di pasaran dan pernah juga attend sesi slimming centre tapi semuanya tidak berkesan dan tidak berkenan di hati Lisa.

Sehinggalah, ALLAH pertemukan Lisa dengan coach Lisa yang bernama kak Ina. Minggu pertama Lisa cuba Herbalife terus jatuh hati dengan rasa sedapnya. Dan kak Ina kata, ini adalah makanan gantian untuk sarapan pagi dan makan malam.

Lisa cakap dalam hati, kalau inilah shake yang rasa sedap ni boleh buat Lisa turun berat badan, InsyaALLAH sampai bila-bila Lisa akan makan Herbalife shake ni.

Tambahan pula, shake Herbalife ni mempunyai nutrisi dan vitamin yang diperlukan oleh badan. Itu yang membuatkan hati Lisa lagi terpaut, almaklum Lisa bukan jenis yang suka makan sayur dan buahan. At least dengan pengambilan shake ni, Lisa tahu Lisa dah bagi yang terbaik untuk badan.

Siapa lagi nak sayang badan kita kalau bukan diri kita sendiri?

Tak sangka minggu pertama Lisa makan Herbalife, Lisa dapat turun dalam 1.4kg dan body fat turun 1%. Subhanallah bukan kemain happy empunya badan.

Lisa teruskan usaha untuk turunkan berat badan dengan Herbalife. Tapi kali ni Lisa ambil full set program herbalife sebab kepercayaan dah mula timbul sebab dah terbukti untuk minggu pertama.

Alhamdulillah, Lisa dapat turun berat badan dengan Herbalife sebanyak 8 kg dalam masa 2 bulan. Dan sebenarnya, waktu Lisa nak turun berat tujuannya hanyalah semata-mata nak pergi dinner company Lisa.

Bulan pertama Lisa memang buat senaman, dalam 3 kali seminggu tapi bulan berikutnya Lisa sangat sibuk dengan urusan kerja sehingga tiada masa untuk bersenam.

Namun begitu, Lisa masih dapat turunkan berat badan dengan Herbalife.

Ramai kawan-kawan Lisa tegur dengan perubahan drastik Lisa.

Mana tidaknya, sebelum ni Lisa dikenali sebagai Ratu tidur dalam kelas dan berbadan agak gempal.

Tiba-tiba naik semester, Lisa nampak lain sangat. Berubah. Dalam kelas sentiasa segar, dan nampak kurus sikit dah. Alhamdulillah.

Perubahan ini berlaku hanya dengan satu keputusan iaitu keputusan ingin berubah untuk turun berat badan dengan Herbalife.


Lisa serius dengan keputusan tersebut.

Ini adalah serba sedikit perubahan dalam kehidupan Lisa

Walaupun masih berisi, tapi confident level tetap tingi..hahah


Lisa, 2 dari kiri. 

Dulu ingat masuk askar boleh jadi kurus, tapi still berisi juga mana taknya makan 6 kali sehari. Free plak tu.

Ini gambar Lisa baru turun 6kg

Dah turun 8kg


2 minggu selepas berkahwin dan gambar Lisa still dengan makanan




Total Lost 18kg selepas pregnancy dan masih fully breastfeed.


Alhamdulillah.

Mengapa Lisa nak kurus Dengan Herbalife?

Sudah Lebih 30 Tahun Herbalife di Dunia. Bermaksud company herbalife sangat stabil, jika tidak ia tidak boleh bertahan sehingga 35 tahun kan? Ada yang mengatakan makan herbalife dapat negative side effect, tapi jika benarlah Herbalife ini membuatkan side effect dah lama US akan arahkan company ini ditutup. Bermaksud, itu hanyalah rumors semata-mata.


Saintis dibelakang produk


Dibelakang produk herbalife, adalah saintis yang terkemuka. Bukannya saintis yang tangkap muat sahaja. Mereka mempunyai pengalaman dalam bidang nutrisi dan vitamin serta kecergasan badan. Tentulah produk herbalife yang dihasilkan adalah berkualiti.

Duta Herbalife adalah atlet


Mengapa Herbalife tidak menaja artis mahupun pelakon? Mengapa mereka jadikan atlet sebagai duta? Kerana herbalife adalah makanan kesihatan yang menggantikan sarapan pagi dan makan malam untuk kita menjadi lebih cergas dan bertenaga. 

Mempunyai jutaan testimoni di dunia.









Ini adalah antara testimoni dimalaysia dan di indonesia.

Bila dah ada testimoni yang banyak bermaksud, produk herbalife sudah terbukti berkesan.

Kelihatan Muda dari Usia

Pakyang dah makan 10 tahun herbalife

Pasangan kim sudah makan lebih 25 tahun

Pak faisal sudah makan lebih 20 tahun herbalife

Raquel cortes seorang surirumah tangga sudah makan herbalife lebih 30 tahun.

Mereka kelihatan cantik dan segak setelah makan herbalife lebih berpuluh-puluh tahun. dan kehidupan mereka juga berubah 360 darjah.


Ini lah antara sebab-sebabnya Lisa nak kurus dengan Herbalife dan walaupun Lisa sudah mendapat berat ideal Lisa masih amalkan shake herbalife ini kerana nutrisi dan vitamin yang dibekalkan di dalam badan.

Disebabkan usia makin meningkat ni lah, kita perlukan makanan yang mempunyai nutrisi dan vitamin seperti herbalife shake.


Dan sekarang ni Lisa, sudah jadikan Herbalife sebagai kejaya sepenuh masa Lisa. Lisa merupakan jurulatih pengurusan berat badan/Coach Bebas Herbalife Malaysia.

Jika anda ingin kan juga melakukan perubahan seperti Lisa, Boleh hubungi Lisa di talian 0193749822 untuk melantik Lisa menjadi jurulatih anda.

Terima Kasih.


*Produk ini tidak bertujuan untuk mengubati,merawat atau mendiognis penyakit
*Keputusan adalah berbeza-beza bagi setiap individu.







No comments:

Post a Comment