Pankreas bengkak makan Herbalife


May 22, 2014
Assalamualaikum w.b.t

Selamat petang dan teruskan senyuman anda hingga ke telinga sebab setiap hari adalah hari yang bahagia dan ceria.

Waktu aku tulis entry ni, senyuman aku terlihat tambah-tambah lagi bila dapat beberapa berita dan rumors yang memburukkan Herbalife. Antaranya, ada artikel yang mengatakan 

  • Herbalife merosakkan hati dan ginjal
  • Herbalife menyebabkan pankreas bengkak sehinggakan seorang jururawat di Malaysia meninggal.
  • Herbalife menyebabkan cancer usus
  • dan macam-macam lagi.

Sejak aku balik dari Singapore, banyak juga customer tanyakan soalan-soalan ini. Tapi tak pa, sebab aku faham diaorang risau dan tak tahu nak rujuk kepada siapa. Gelabah ayam tak aku??? Alhamdulillah tak, sebab dengan training, melalui pembacaan serta penglaman sendiri aku lebih tenang untuk jawab segala persoalan dan gosip yang timbul ni. 

Again, kembali kepada fakta,


Ini adalah barisan doktor dalam pembuatan Herbalife. Siapa yang blurrr mereka ni siapa, silakan pergi ke Pak cik Google. jawapan akan ada di sana. Jika logik, if herbalife boleh menyebabkan pelbagai penyakit, maka sudah lama mereka ni akan ditarik balik segala PHD dan sijil professional mereka. Tetapi kenapa dalam gambar ni mereka masih tersenyum.


Kemudian, Herbalife sudah berada di pasaran selama 34 Tahun, jika sesebuah company masih berdiri lebih 20 tahun maka company tersebut adalah company yang sangat kukuh dan Herbalife telah tersenarai dalam bursa saham NYSE.




Siapa tak kenal, sila tengok World Cup pada bulan puasa ye. Aku pun mula-mula tak kenal, tapi disebabkan dia jadi duta Herbalife baru kenal...almaklum aku suka sukan renang je, bab bola ni lemah sikit. Ha!!! jari dia pun harga berjuta-juta beb, ini kan pula ginjal dan hati. If Herbalife merosakkan organ, takkan pemain dunia ni boleh makan herbalife. Serius cari nahas.



Inilah gambar kenangan kami di Singapore, dalam hall ni seramai 22 000 orang yg sudah berpuas hati, itu tak termasuk negara-negara lain di seluruh dunia. macam-macam testimoni yang kami jumpa.

Daripada anda risau makan herbalife, apa kata anda risau makan makanan ini



Mesti ada yang terliurkan, sekarang telan air liur anda dulu dan fikir tentang badan anda.


Untuk anda tahu berapa kilogram lemak dalam badan serta umur dalaman anda, boleh hubungi saya 

Lisa 019-3749822
( Personal wellness coach)


4 comments:

  1. ohsem sis!!! saya dah makan herbalife 2tahun masuk tahun ni alhamdulillah improve selalu sakit kepala, sengugut, tekanan darah BONUS turun 12kg 3 bulan! Thak you Allah Thank You Herbalife.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wow u lagi ocem cik eyqa, pls share ur testimoni to other people outside. Mesti ramai nk dgr ur story, very superb yoww

      Delete
  2. terbaik lah penjelasan sis....harap lebih ramai yg positive n bg penjelasan berdasarkan fakta seperti sis....all da best ya sis on your mission utk mengubah kehidupan orang ramai...^_^

    ReplyDelete
  3. tenkiu zainah for support n have positive mind. dah start program herbalife?

    ReplyDelete

Powered by Blogger.